Arkadaşlarım merhaba
38+1 ilk gebeliğim perşembe gününden beri sancılarım var perşembe akşam gittim nst de sancı çıkıyor açıklığım yok bebek 10 gün ilerde suyu da sınırda fazla birde plesanta yaşlanması varmış. Yatış verdiler bekleyim biraz daha dedim ama artık zorlanmaya başladım su nişan yada doğum sancısı ne zaman başlar acaba ne yapmam gerekiyor hurma yiyorum yürüyüş yapmaya çalışıyorum falan ama sadece ağrılarım var şimdilik doğumu nasıl başlatırım