GamzeAykutAtl Bende göbeğime ve koluma agda yaptım ertesi gün bebeğin hareketlerinin yavasladıpını hissettim bi gün sonra doktoruma gittim ultrasondada pek fazla hareket etmiyordu doktorun karnıma vurmasıyla kıpırdıyodu 1 gece hastanede yattım çok stres yapmışsın ve bebeği etkilemiş dedi doktor tedbir amaçlı bi gece yattım çok şükür düzeldi şekerli serumla ama ben evde kendim cok cebelleştim cok canım yandı oyüzden daha yaptıramam kuaföre gitseydim bu kadar uğraşmazdım
Leilademir Alyamerve olabilir sonrası seni rahatsız etmicekse ama mutlaka ağdanızı uzman tarafından yaptırın kendiniz uygulamayın herhangi bölgenize işi bilene bırakın
Alyamerve Leilademir kuaföre yaptırcam ınsallah korkmazsam kasılmazsam :) baktım korktum jiletle devamm yapck bısy yk