Nuranbakay Merhaba arkdşlar 2. Gebeliğim 20 haftadaym ara ara göbek deliğim ve üst kısmı arada sertleşip dokununca falan canm yanıyor yaşayan var mı durumu sebep nedir acaba haftaya kontrolüm kısmetse soracam doktoruma şimdiden tşk ederim☺
Merve345098 Nuranbakay aynı sorunu şuanda bende yaşıyprum göbek deliğinin 3cm sol tarafında dokundukca acıyor sebebini buldunuzmu doktorumuza danıştınızmı
Nuranbakay ruveyda123 ya söyle bir durum var verdi ara ara içiyorum diş sorunum da var kanal tedavim dişim cürük sinirler falan boş. İçi dişimin 1-2 saat önce içtim dişim sızlıyor çok kötü vurdu agrısı geçmiyor da sızı başım zonkluyor resmen içtim böle oldu
Nuranbakay Merve345098 doktorum bebek büyüyüp yukarı cıktıkca olur dedi doğuma kadar da çekebilirsin dedi bunu su an yazarken bile nasıl sert cnm yanıyor eğilirken agrım oluyor
Merve345098 Nuranbakay çok teşekkür ederim endişelendim bende normalmi diye işlh rabbim sizinde ağrılarınızı hafifletir sağ salim bebeğinizi kucagınıza almanız nasip olur
Senaannesea Sancı olduğu için sertleşme olacağı söyleniyor ama ben de bu sertlik şikayeti için gittiğimde nst de hiç sancı çıkmadı doktor rahim büyüyor ondan bu sertlik dedi.
Nuranbakay Merve345098 amin amin inşallah ablam cümlemize inşallah herkes evladını saglıkla alsın kucagına yarabbim 🤲🤲🥰