Arkadaşlar tüp bebek tedavim sonucunda testim pozitif geldi ama ben yine de korkuyorum:( çok fazla kayıp hikayesi okudum burada pozitif gelmesi de rahatlatmadı. Bu süreçte nasıl besleniyorsunuz? Ne yersek bebeğin tutunmasını sağlıklı şekilde gelişmesini sağlarız? Bu konuda destek alan var mı?