22 haftalık gebeyim geçen hastaneye gittim doktor alltan muayene yaptı yaptıktan sonra batma hissi başladı normal mi ben mi evham yapıyorum 1 aydır ki faln da beyaz akıntım var,normalde zaten vardı akıntı ama şeffaf geliyordu her kadında olduğu gibi ne yapmam gerekiyor normal mi bu durum,benimle aynı şeyi yaşayan var mı