İkiz gebelikte yanılma payı çok yüksekmiş ve hangi bebekte risk çıktığı da bilinmiyormuş eğer risk çıkarsa fetal dna öneriliyor doktorum eğer risk çıkarsa iki bebeği de aldırırım diyorsan yapalım dedi ama risk çıkıp aldırmayı düşünmüyorsan kendini boş yere strese koymuş olursun dedi benim de aldırma gibi bir düşüncem yoktu zaten o yüzden yaptırmadım detaylı ultrason yaptırdım sadece