ZehraS Mislinam acil bi durum olmazsa yani suyun gelmesi kanama gibi durum olmazsa sancilarin baslayinca git canim .Zaman yakasdikca doguma sancilarin uc dort saatde bir sonra bi saatde bire incek sonra yarim saatde bir ve onbes dk da bir .
Seymaozkn Nisan gelince hemen olmuyor sancini evde çek diyenlere hiç inanma bı anormallik hissettiğini an git sen ben cevremdekileri dinledim kanamam oldu gitmedim sancim oldu daha başlarda diye gitmedim sonra hemşire bı tanıdığım vardı o hemen gitmemi söyledi bı gittim doktora suyum bitmiş bir saat içinde belki de daha azdı acil sezeryana aldılar şimdi ikinci hamileligim daha tecrübeli yım en ufak bir sorunda doktora gidiyorum hemen