Ceydakrtpe22 Kızlar dün kanamam oldu biraz gece tekrar olunca 2 3 damla doktora gittim açılmam yok sancıda yok ama doktor her ihtimale karşı ciğer gelıstırıcı iğne yaptı erken doğum olabilir diye böyle bırsey yasayan var mı