Merhaba arkadaşlar konuyu özellikle buraya açtım, gebe kalmak isteyen yada gebelik şüphesi olan bi sürü arkadaşımız test yapıyor ve hep silik çizgi çıkıyor ya direk umutlanıp kan tahlili yaptırıyor ya da testi tekrar edip koyulaşmadıgını görüyor, demem o ki bence piyasadaki çoğu test ya hatalı üretim ya da ikilem de kalıp tekrar yapmamız için ayarlanmış durumda, bu çok sinir bozucu , siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz