Bence pskoloji çok önemli biz olursa olur diye denemiştik ve 1 sene olmamasi normal deneriz diye başlamsti pskolojide cocuk yapmak için ve çocuk neden olmuyo diye dusunursen çok etkiliyomuş cevremden hep bunları duymuştum oyuzden salın kafaniz hep rahat olsun çok önemliymiş şey gibi adet gecikince neden olamadim stresine gireriz ya ve daha da gecikir onun gibi bence 🙏