eminedumankaya Semas tek belirti bebeğin bir tarafta toplanıp aynı anda karnımın üstünden alt tarafa doğru giren sancı zaten nst de sancılar 100 çıktı amma açılma olmayınca müdahale etmediler sancı Aralıkları 10-20 dk amma sancı seviyesi 100-60-50 o civardaydı hep
eminedumankaya Semas o açılma olayını bende çok merak ediyorum dr o konuda birşey demedi bolca hareket etmek lazımmış çömelme hateketi filan açılmayı kolaylaştırır diyorlar dr da su oranını kesme su içmeye devam et dedi
LeylaGndoduDemirciolu Semas benim son 13ama son 6 çarşamba günü sezeryan olacağım ocak ta olacaktı ama oda aralık doğumlunolacak abisi ve benim gibi
Azizarif Semas 12 den sonra 8 e iniyoruz ama kontrolden geldik bu gun basi saga donuk dedi duzelme sansi var dedi ama kanala inmemis dedi bizde cantalari arabaya koyup cikmistik gene eve donduk keyfi iyimis insallah sezaryan olmam cok korkuyorum
Azizarif hamide1905 benimki 3 kilo 70 gram normal dogarda kafasini kanala duzgun sokmasi lazim dedi yan geliyor gibi dedi sanciyok boyle giderse sanci cikmaz dedi
Azizarif hamide1905 allah yardimcimiz olsun kuzum ya onlar iyi olsunda sagsalim kavusalim oyle dusunmek lazim ne kadar korksakta 😂🤨 (züğürt tesellisi)😂