nniduaa 32+3teyim kizlar bebeğim de gayet hareketli en son 10 gün önce falan baş aşağı duruyo dedi doktor ama hep sağ tarafta hissediyorum ve karnımın sağ tarafinin daha şiş olduğunu gözümle bile görüyorum normal mi acaba
Yagmurakyurek nniduaa nasıl yani böle şiş duruyor bitarafim inik bı tarafım yüksek duruor yüksek duran yerde bebek var 😇 hep öle kalmior bizimki doğum pozisyonunda ben harektini bile gözümle gorebiliorum artık