Kızlar 39+2 haftalık hamileyim. İnanılmaz bunalmış durumdayım her şey üst üste geliyor. Önce grip oldum sonra diş ağrım başladı üzerine de gözüm ağrımaya başladı ve şu an hepsini aynı anda yaşıyorum. Vajinamda çok ağrım oluyo ama ne sancı ne bişey hiçbir şey yok. Normalde normal doğum planlanıyordu ama o kadar bunaldım ki sezaryene döndüm gibi bir şey. Kafam çok karışık, psikolojik olarak çok yorgunum. 😢 Sezaryenin sonrası çok mu zor oluyor, ne yapmalıyım bilmiyorum. Suni sancı istesem su gelmeden nişan gelmeden suni sancı veriliyor mu ya da o daha mı zor olur hiç bilmiyorum