Sibelemre Ayy kiyamam ayni durumu yasadim canim kadin dogum doktoruna sordum beni kalp doktoruna ve goyus doktoruna yonlendirdi sukur bi sorun olmadi doktor normal dedi hamilelikde oluyomus bebek buyudukce malesef cekmek zorunda kaldim agriyi sol tarafim gecdi sagim basladi simdi sag tarafimdan geceler uyuyamiyorum batiyo aciyo ancak yere dum duz uzaniyorum halinin uzerine hafifliyo biraz