YigitPoyrazMomm Ben 38+6 ve 9 aralık doğum yaptm uygulamaya göre yarın 1 aylık oluyoruz ve yarın ayın 8 bende 9 doğum yaptım için o gün 1 aylık olması gerekmiyor mu ? Bugün 29 günlük gösteriyor oğlumu💙
genc2kizannesi YigitPoyrazMomm ertesi gün 1gun olarak sayılır doğduğu gün değil, Aralık 31 çektiği için de doğru aslinda
Ayazmom_ YigitPoyrazMomm Bunu bende merak ediyorum 10 aralik dogum yaptim 40 ı ne zaman cikiyor mesela dogdugu gun sayılıyor mu? Bilen varsa cevaplarsa sevinirimm🙏🏻
genc2kizannesi Ayazmom_ 1 gün nasıl 24 saat ise bebekte 24 saat geçince 1 günlük olur canım 10 Aralık doğduysa 11inde 1 günlüktür
Ozlem1993 Ayazmom_ doğum oldu üstünden 40 gün sonra çünkü diğer gün 1 günlük oluyor doğduntan sonra diğer gün başlanıyor hesaplanmaya 1 inde doğdu 2 sinde 1 günlük olur 🥹