irem10 Arkadaşlar benim sütüm az diye Instagram emzirme danışmanı diye bir sayfaya 10 gün için 1000 TL verdim. Ama çok pişmanım verdiği tek şey 2 çay tarifi ve öyle çok işe de yaramadı ceviz fındık fıstık incir su iç diyor bunları biliyoruz zaten. Başka alternatif yok mu işe yaramadı diyorum devam edin diyor. Çok pişmanım keşke diyetisyene gitseydim param boşa gitti.
turkan403 irem10 geçmiş olsun canım ya keşke vermeseydin rezene çayı süt yapiyo kuru dut süt yapar bebeğiniz kaç aylık artı emdikçe bebek sütünüz gelir benm öyle oldu hep bol.su bide
Dygsnkgl irem10 hangi danışman peki madem öyle insanlar mağdur olmasın ayrıca sürt attırma yöntemlerini nasıl uygulama yapıcagınızı anlatması takip etmesi gerekirdi yeme içme herkes biliyo onu sağım yapmalısınız düzenli dilruba demirezer cok iyi bi danışman youtube danda videolarına bakabilirsiniz sütü nasıl arttırıcagınıza dair
tugcesakzci irem10 bol sıvı , bulgur pilavı, dereotu, rezene ve en önemlisi bol bol emzirmek süt artırır. Keşke sağlık ocağına gitseydiniz oradaki ebeler de emzirme danışmanlığı yapıyorlar
YigitPoyrazMomm irem10 diyetsen yerine bir hastaneden destek alsan canım bende devlet hastanedeki emzrime danışmanına gidiyorum
Baharoloji irem10 merhaba giden gitti üzülmeyin bana vermiş gibi hissedin yapılacakları söyleyeyim:) sıcak duş ya da sıcak uygulama yapın öncelikle sıcak su torbası da olur sonra msaj yapın elinizde YouTube ta videoları var birini seçin kanallar iyice açılıyor sonra emzirin ya da sağın bitince de soğuk uygulama yapabilirsiniz bir de bol su ve yeşillik hurma sık emzirme ile bol bol süt olur sık sık emzirin az az gelir sonra bollaşır bir de bol bol ten tene temas