Merhaba kızlar ben şuan dinlenme aşamasındayım son kontrolde doktorum doğum kontrol hapı verdi bugün bitti, 12sinde kontrolüm var transfer tarihi
belli olacak ama 18i benim regl tarihim nasıl olacak ? İlaç olarak kaç gün kullanıcam tahmini ne zaman transfer olurum? Adetten sonra mi ilaç serüvenim başlayacak