Sbealyihnan Arkadaşlar dün yani cumartesi günü 34. Haftamın kontrolü vardı. Doktorum bebeğin boyuna ve kilosuna baktı biraz küçük olacak dedi. Kilosu 2100 gram. Boyunu o an heyecandan göremedim. Haftasına göre abartılacak derecede küçük mü? Moralim bozuldu, bebeğimi geliştirecek neler yemem gerekiyor?
Bayramiye Sbealyihnan önemli olan bebeğin sağlıklı olması moralini bozma sakın kaşar ceviz kefir muz ye bol bol bunlar bebeğe kilo aldırıyor
haticeozbay44 Sağlıklı olsunda zayıf veya kilolu olması önemli değil siz buna odaklanın bence kaşar süt yumurta muz kefir bol bol tüketin bence bende 36 haftamdayım perşembe kontrole gidicem bakalım minik kuşum ne kadar oldu😅☺️
HilalOturak Bende 34+1 cumartesi kontrole gittim 2506 gram dedi kilosuna boyu 47 cm. Gelişimi falan iyi güzel dedi. Ki bende gayette normal kilosu abla 34 haftalık erken doğurmuştu 1900 gramdı yeğenim küvezde falan kaldı 2300 olduğunda küvezden çıktı maşallah 5 yaşına giricek şimdi. Korkma kilosu bence gayet iyi. Muz kabak çekirdeği badem ceviz yumurta ve süt çok tüketiyorum ben.
Arzuanne Böyle gitse bile şuan 34 37 38 de gelse 2500 2600 ü geçer merak etme ama kilo alması için toz nesquik süt, tahin pekmez, muz, kaşar, kefir, yumurta, bal, kaymak, ceviz, badem, bir de yeşil sebzeler ıspanak diyorlar ette etkili olur tabi
Melek57 Bir an dedim ki ben böyle paylasim mi yaptm cnku bende cumartesi gittim doktoruma 34+2 idim bebegimn kilosuda net sizinkiyle aynı bana da zayıf olucak dedi 37.haftaya girince alacagm dedi riske atmamak icin 2600 fln dogurursn dedi bende ne bulduysam yiyorm zayıf olsn ama sağlıklı olan napalm bizmki biraz uzun 49 cm eşimde bende uzunuz bakalm 10 gün sonra ne diyecek