IKRAM_01 Granül kahve alın derim. İçinde ekstra katkı maddesi olmaması daha iyi bence. Ben saat başı çay ve kahve dönüştürerek içmiştim şükür ağrım olmamıştı. Bence bir 5, 6 paket alın fazlasını kullanmazsınız. Hemşireler bana sınırlama koymamışlardı eve çıktıktan sonra da ağrım olmamıştı belki fazla kahve ve çay içmemden kaynaklıdır