Aselikoo MerveAli9694 verdiysen istemez degerine bakar dozunu belirler duzenli kullan bisyecik olmaz canım benimki 5 ti nerdeyse 2 lere kadar dustu
YoncaD MerveAli9694 ben tiroid hastasiyim ilk hamileligimde 2.5 altinda tutmayi basarmistik bu hamileligimde bi türlü düşmüyor… direk endokrinoloji bölümüne git.
Minikkelebekkk MerveAli9694 bende 7 +3 haftalıgim gebe kaldıktan sonra yükseldi bayağa 6 ya çıktı gebe kalmadan önce ilaç kullanıyordm zaten gebe kaldiktan sonra daha fazla yükselince dahiliyeye gidip ilacımı da yükselti
Baharoloji MerveAli9694 iki gebeliğimde de bende de çıktı endokrin ya da dahiliye takipli olun her ay kan verin duruma göre doz ayarlaması yapılıyor mümkünse hastanede verin sağlık ocağında değil benim doğumla beraber değerler normale geldi
Sila_eke MerveAli9694 ben9.cu ayıma giricem başından beri içiyorum troid ilacı kilo bile almadım fazla hamileliğim boyunca sadece 10 kilo aldım sabahları yemekten yarım saat önce tüketiyosunuz
Beyz-34 MerveAli9694 bende ilk kan verdiğim de yüksek çıktı doktorum biraz bekleyelim dedi 12. Haftada tekrar test yaptık düşmüştü sıkıntı olmadı ilaç filan da kullanmadım.