Masalperisi 37 haftalık olucaz yarın ben yaklaşık 1 haftadır hep ishal oluyorum sizce doğum yakın mı doktor beklerse 22 ocakta alıcam dedi. Doğum yakın diye okudum ishal olunca başına gelen var mı
Mia0121 Masalperisi sezeryan doğum yaptım 1 gün öncesinde ishal tansiyon nabız yüksekliği bel yan ve kasıklarda ağrı sürekli idrar çıkışı oluyodu sabah gittim doktoruma nstde sancı 70 80 cıktı 37. Haftada sezeryana aldılar direk
Busraakay_26 Masalperisi ishal olduktan ortalama 1-2 haftasında doğum oldu ama bu ishal sadece doğum ile alakası olmaya bilir enfeksiyon falan yok değil mi