1Sendemi2 evet ben ikili test için normal randevuma gider gibi gittim, ve doktor ultrasona alıyor seni normal bir şekilde beş dakika kadar bakıyor kalp atışlarını falan dinliyor bacak arasına bakmaya çalışıyor cinsiyet tahmini yapmak için kafatasına ve burun kemiğine ense kalınlığına bakılıyor benimki öyleydi renkli değildi ama cihazı eski olmasına rağmen baktı. Sonrasında sana kâğıt veriliyor onunla kan vermeye gidiyorsun hemen hemen 3 4 hafta sonra gel der sana sonuç gösterirsin ve seni 3 lü taramaya sokar :) detaylı ultrason hariç bütün testlerimi devlette yaptırdım sağlıklı çıksın inşallah bebişiniz ❤️