Mia0121 Susuu48 bende 10 gün önce yaptım kanamam çok fazla geliyor benim sizin nasıl acaba günde 4 depend kullanıyorum beklesem tamamen kirlenmiş hale geliyor sizin kanama ne kadar oldu acaba
KuzeyinAnnesi10 Mia0121 4gun oluyor benimde hala devam ediyor çişimi tutamıyorum ya geldiği gibi gitmezsem kaçırıyorum
Susuu48 Mia0121 adet kanamasından daha fazlaysa bence Dr görün derim benim 6.gunum ama günde 1 defa değişiyorum yeterli geliyor bana canım kişiden kişiye değişir bence ama mutlaka Dr de bide uzun sürmesinden Korkma hiç olmaması kötü
Mia0121 KuzeyinAnnesi10 evet bide sezeryandan sonra idrarda artış oldu bende oda tuhaf bide idrar yaparken sızı mı desem sancımı desem cekilmemi desem tuhaf bi his var
Susuu48 KuzeyinAnnesi10 bende kaçırma yok ama aşırı yanma var dedi Dr ve ebeler dedi sontadan kaynaklı tamamen dedi antibiyotik verdi
Mia0121 bdenerigokce yarın kontrolüm var soracam inşallah çok oluyo diyende var ama ne bilim insan tedirgin oluyo