Altunertn merhaba ben gittim ve ne yazikki tartışıp çıktım ekranda çocuğumu gostermedi bakabilir miyim dedim ekran bozuk donmuyor dedi asistanina çocuğun bilgilerini söylerken bana söylemedi sordum bilmen gerekse söylerdim dedi , cinsiyeti ogrenebilecegim haftalardayik kaba bir şekilde kıza benziyor dedi en son tedavi bitmeden karnımı silip çıktım odasından bana önerdikleri için gitmiştim ama şok old ondan sonra özele gitmeye başladım zaten belki modeli bozuktu bana denk geldi bilmiyorum ama ben bir daha üzerine para alsam gitmem bir hafta kendime gelememistim tavrı ve yaklaşımından dolayi