Slm kızlar ben buay iki kere ilişkiye girdim adetim bittikten sonra ve bi iş buldum evden çalışıyorum o yüzden bi kaç ay erteleyelim bebeği dedim bu ayın sonundada tatile gitcez iki günlük ama hadi bebek tutarsa bişey olursa tutmadı diyelim ogünlerde adet tarihim benim napcam ben ya olmazsa gitmeden önce test yaparım eğer yoksa geciktirmek için hap içerim fikir verin