_mutlu_anneee_ Selam kızlarr💝 Size bisey sorucam. 31. haftadan yazıyorum, neredeyse 25. haftadan başlayarak kalbimin atışı kendi kendine hızlanıyor. Bazen saniyeler sürüyor bazen ise dakikalar. Sebebi nedir sizce?
Rbytkn _mutlu_anneee_ bebek büyüdüğü için daha fazla kan pompalamaya ihtiyaç var ara ara yetemediginde hızlanabilir benimde hep oluyor birde kan değerlerinize baktırın oda etki ediyordur aralıklı hızlanmasına
Elifdddd _mutlu_anneee_ bendede oluyor özellikle gece yataga yattıgımda şiddetli kalp çarpıntısı oluyor
Minigiim-vebenn52 Nabız yükselmesi hamilelikte normal ama hergün düzenli olarak 120 nin üstünde yükselirse ekgye yönlendiririm ilaç kullanırsın dedi doktorum bana