OgretmenEva Selam hanımlar mustelanın ürünlerini alıcam çantalı setin fiyatı uygun geldi ancak içerisindeki tüm ürünler gerekli mi kullanmayacağımız bir şeyi almak istemiyoruz. Alanlar, kullanlar fikir verirse sevinirim 😊
Arzymn OgretmenEva ben pişik kremi dışında hepsini kullanıyorum. Onu da pişik olmadığı için kullanmadım. Şampuanıyla yıkıyorum, losyonunu duştan sonra sürüyorum, yağıyla da özellikle gazı olduğu zamanlarda masaj yapıyorum.
Neftis OgretmenEva abimin eşi eczacı yeğenime hep mustela ürünlerini kullandı bana da tavsiye etmişti 35 haftalık gebeyim bende mustela ürünlerini aldım koydum kenara ☺️
OgretmenEva Neftis bübchen ile mustela arasında kaldım ama mustela ağır basıyor sanki teşekkür ederim bilgilendirmeniz için 💕
Neftis OgretmenEva diğer markayı hiç bilmyiroum ama birde bana şey demişti pişik kremi bi mustelanınkini kullan birde bepanteninkini yani dönüşümlü kullan ikisi de çok iyi demişti ve o bebeğin her altını temizlediğinde kapamadan önce sürüyordu
Merveatan OgretmenEva haklısınız ben de öncelerinde mustela kullanırım diyordum fakat her ürünü için aynı hassasiyette davranılmamış. Burda birbirimize yardımcı olduğumuz için fikrimi söylüyorum. Mustela bebek yağı ve losyonu evet tamamen bebekler için zararlı kimyasal bileşenler yok. Ama şampuan ve pişik kremi için tavsiyem bübchen markası. Yani demem şu ki bence set almayın 🙈😘