Arkadaşlar bu hemoroid için nasıl bi çözüm buldunuz bekarlıkta vardı ama kanama bile olmazdı şimdi şiş et parçası var ne zaman afedersiniz özür dileyerek yazıyorm büyük abdestimi yapsam arkasından boşalırcasına kanka beraber geliyor önceden bir iki damla kan gelirdi şimdi daha fazla kanaması oluyor yakıyo sonrasında utanıyorum doktora falan gitmeye ama kendi doktoruma sordum 26+6 haftalık hamileyim ilk olduğu sıralar bebeğe bi zararı yok demişti ama kan kaybediyorum fazlasıyla ne yapabilirim demir ilacı kullanıyorum maalesef kabızlık yapıyor kabız olmasam da oluyor kanamalı dışkı şaştım kaldım ya imdat diyorum