Merhaba 4 gün önce serklaj oldum ama ameliyathanede üşüttüm sanırım, öksürük ve hapşırma nöbetlerim oluyo hafiflemeden artarak devam ediyor. Sürekli sıcak biseyler içiyorum ama hiç faydası yok bunlarin. Sorum şu; öksürürken ve hapsirirken idrar kacirmam oluyo 4 5 sefer üst degistiriyorum günde. Özellikle hapsirirken kasıklarım ağrıyo dikişe zararı olur mu sık hapsirip oksurmenin