Tubaaa36 Kızlar adetime 2 gün var yumurtam 26 aralıkta çatladı.dun akşam erken gebelik testi yaptım hemn ikinci çizgi silik bir şekilde çıktı ama bugün normal kaset test yaptım negatif çıktı neden olabilir acaba erken gebelik testimi bozuktu ki
daisybebek Tubaaa36 erken gebelik testi dogrudur hayırlı olsun kaset testlet adet gecikmesine göre ayarkanmış testler ondan öyle görmüşsündur
gayebayrktr Tubaaa36 erken gebelik testleri daha hassas oluyor beta cok dusukse bile silik cikarabilir 😇 normal gebelik testleri daha cok regl tarihinden sonra gecikmede sonuc veriyor diye biliyorum 🥰
Zseda Tubaaa36 erken gebelik testi adet öncesinde yapılır daha hassas olduğu için daha doğru sonuç verir. Kaset test gecikme sonrası yapılır. Erken dönemde belli etmiyor.Dolayısıyla hayırlı olsun🤗
Tubaaa36 gayebayrktr gayebayrktr inşallah vardır yarın bir daha deniyim bakalim adaetim gecincede kan testi yaptırırım 🥰teşekkür ederim
Tubaaa36 umut0808 test evde çalışıyorum ben ama ilk dakikada hemen silik pembe bir çizgi belirdi akşam yapmistim başka erken gebelik testim yoktu kaset test vardı bugün onu yaptım ama çıkmadı salı günü adet günüm beklicem bakalim
Tubaaa36 Kızlar sabah tekrar test yaptım ama çıkmadı bu sefer 😔ilk yaptığım test bozuktu galiba yerij adet günüm bakalim artik
Tubaaa36 Gulguzeli11 bebe time erken gebelik testiydi.hemen yapınca çizgi belirdi hemde akşam yapmıştım şu an adetim yarın ama başka bir marka denedim cikmadi