Merhaba 22+4 haftalık gebeyim bebek hercümerc belirgin şekilde hareket ederken 2 gündür yok silik bazı hisler var ama emin değilim çok net arka arkaya oynardı.vajinal enfeksiyon hep var ama doktor vakiflora verdi korkarak kullanıyorum darı akıntı oluyor sonrasında ama dün az bi su gibi akıntı da oldu amniyon mu acaba bebek hareketleri düzelmedi şeker yesemde var mı bu durumları yaşayan?gazım çok bu aralar bacaklarım kasıklar ağrıyor hastamıyım bilmiyorum hep uykusuzum karnımdaki tuhaf bi ağırlık