Merhaba arkadaşlar ,
Sizlere de ümit olması dileğiyle hikayemi sizlerle paylaşmak isterim. 3 yıllık evliyim 34 yaşındayım geçen kış bebek düşündük eşimle denemeye karar verdik. Bir türlü olmuyordu. Cahillik mi utanma mı adına ne derseniz artık doktora da hiç gitmemiştim. En sonunda cesaretimi toplayıp gittim. Amh 1.50 ydi ama eşimin sperm test değerleri düşük çıktı. Bir kaç doktora gittik hepsi tüp bebek diyince denemeye karar verdik. Nerede o kadın doğum doktorundan korkan ben sürekli oradaydım artk:) sık sık yapılan kontroller iğneler tedaviler. Geldik yumurta toplama sürecine 12 tane yumurtadan sadece iki tanesi 5. Güne kadar ilerlemiş. (5. Gün embriyosu gebelik şansı en yüksek olanmış ) sonra ikisini de dondurdular. Rahmim hazır olunca da birisini transfer ettiler. Dün gebelik testi verdim değer 310 çıktı 🥹 Evet hamileymişim. Yarın da bir test vereceğim onun da değeri sanırım ilk testin iki katına çıkması gerekiyormuş. Ama o sonucu öğrendiğim andaki duygularımı anlatamam ağladım güldüm korktum hepsi aynı anda yaşandı.Allah isteyen herkese nasip etsin kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah 🍀