-Yasar-123 kesinlikle rahat olmak gerek, bana 9 Eylül’de aşılama yapıldı tutmayınca kendi kendime dedim ki Ocak ayına kadar hiçbir şey yapmayacağım, hem fiziken hem psikolojik olarak toparlanayim dedim. O ara hamile kalmışım, Allah isteyen herkese aratmadan versin inşallah ❤️