-ULKER55- Adetim 7 gün gecikti test falan da yapmadım hiç akıntım çok oluyor iç çamaşırımı ıslatacak kadar hamilelik belirtisi olabilir mi
Nazlican1994 -ULKER55- 7 gün geçtiyse hemen test yapın varsa mutlaka çıkar Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻
ozgerbas -ULKER55- evet olabilir kaset testte bile cıkabilir canım dene istersen garanti olsun dersen de erken gebelik testi dene