Zeyasln hiç söyleyen olmadı özelde duyunca şok geçirdik bizde😀 o an delirdik tabi devletteki nasıl dikkat etmedi diye o günden sonra özele başladık ama asistan olayı cidden çok can sıkıcı ilk başlarda gittiğim zaman ben iyi mi kalp atışı var mı diye sormadığım sürece 5 dk duruyordum ultrasonda sıkıntı yok kalkabilirsin dediler hep aşırı sinir olmuştumm