Zeyneb35 Karnımın alt tarafı ıkı gündür ağrıyor çok ağır hissediyorum öyle şiddetli bi ağrı yok ama ağrıyor sertleşiyor neden korkuyorum ? 14.haftadayim yardımcı olun lütfen
ZehraS Zeyneb35 agri hormonlordan ola bilir canim ama sertlesmeyi bilemiycem doktorunun numarasi varsa ara bi sor icin rahat olur
bulutunannesi33 Zeyneb35 daha cok erken kasılma ıcın en yakn zamanda dktra gıdın karnınız ıcten gerılıyomıs gb oluyorsa elleyınce tas gb oluyorsa dktrunza sorun
Zeyneb35 bulutunannesi33 elleyince değil aslında internetten baktım da sertlesme normal bir şey diyor bbebgin olduğu yer sertlesiyormus
ZehraS Zeyneb35 uzulme canim ozaman kotu bisey oldugunu sanmam Allah buyuk dua et nirmal kontrolunu bekle ayik kontrolunu
bulutunannesi33 Zeyneb35 benm ıkı gebelıgımdede olurdu 28haftadagız ama bız cok yrulunca ayakda kalınca yuruyunce sartlesıyo kasılıyo gerılıyo bebek fark edılıyo yanı ck sık olursa yada bellı aralıklarda gelırse dıkkat edın
ZehraS Zeyneb35 dinlen canim ilk uc ay dinlenmeyi ihmal etme aynen ayakda kalmakdan da olur ayaginin altina yastik koy yuksekde kalsin ayaklarin hem bacaklar da iyi hafifliyo oylede