Ayseeegull Ya ahududu yaprağı çayını hiç bir aktarda bulamadım. En sonunda birtanesi böğürtlendir o abla dedi ve onu verdi🤣🤣🤣🤣 birde adaçayı içiliyormuş 35ten sonra ama çevremdekiler iyi değil hamilelikte içme diyor. Ada çayı içmeye başlayan var mı?
16Busra41 Ayseeegull bitki çayı içen var ama dikkat edin arkadaşımın bebeğinin kalbi durdu 36 haftalık
Beyzanrrr Ayseeegull valla burda sürekli görüyorum doğuma yakın herkes adaçayı fln içiyor kolaylıkla dogjm yapıyor bende bugün alıp içeceğim
lilasmom_ 16Busra41 ay Allah korusun ben de içmeye başlayacağım ama hangisinden başlasam korkuyorum riskli sanırım