Mrymtprk Kızlar meraba hamileliğimin 38inci haftasına gireceğim yarın. Bugün uyandığımda biraz lekem gelmişti kahverengiyle kırmızı bi lekelenmem olmuş sizce doktora gitmeli miyim ilk hamileliğim olduğu için biraz tecrübesizim
Mrymtprk Minigiim-vebenn52 bugün kontrole gittim sancım çıktı ama açıklığım yokmuş bebegin suyunda falanda skıntı yoktu gönderdiler sizce kaç gün sürer
Minigiim-vebenn52 Mrymtprk hiç bilmiyorum bebek ne zaman gelmek isterse artık 🫶🏻 Neden lekelenmeniz olmuş ne dedi doktor