Merhaba biz 1.5 yıldır evliyiz ve hiç korunmadık ama hala bebek sahibi olamadık ben kendim defalarca doktora gittim ama herhangi bir sorun çıkmadı. Şimdi eşim gidicek ürolojiye. Hemen muayene edip sonuç veriyor mu veya ne kadar sürüyor neler yapıyor bilgilendirebilir misiniz