Zumraasya3 ahsenka ikinci kızıma koydum ve çok naif ve kibar bir isim bence .benim kızımın adı Zeynep asya tabi .
gokyuzununogrencisii Minigiim-vebenn52 lina ne demek çok duyar oldum bu ismi artık ama hiç sevemedim 🥲🥲 liya Lina Lidya lila… Asya çok güzel ben Asya ve Eylül arasında kalmıştım he bide Gökçe 😂
Minigiim-vebenn52 gokyuzununogrencisii lina cennette hurma ağacı demek 🫶🏻 biri kuranda geçsin istedim Lina geçiyor 🙃
SeydaaYlmz ahsenka küçük kızımın adi Asya Lina. Çok güzel bi isim bence kendisi de çıtı pıtı minnoş bişey 🙈
Msydn6 ahsenka kız kardeşim 2 ay evvel doğum yaptı kızı olmuştu Asya koydu bence sevimli bir isim yakışıyor kızlara ama biz biraz hızlı konuşuruz bazen laf arasında asiye gibi çıkıyor ağzımızdan ama bence isim güzel😂