Asdfgh12 ben Şükran kopala gitmiştim ilk kesenin oluşup oluşmadığını görmek için o sırada tshım yüksek çıktı kendisine ulaşmadık hastaneyi aradık onlardan da geri dönüş sağlanamadı sonra gittik kontrol randevumuza kalp sesini de duymak için 6+4 te vajinal yoldan bakmak için ısrar etti bende herkesin ki karından gözüküyor benimki ne de bakın olmadı vajinal bakarız dediğimde bir surat ben işte bu meslekten çok yoruldum boyun fıtığı oldum emekli olacağım zaten odamızda gün ışığı görmüyoruz çiçek bile yetişmiyor bu odada vb şeyler söylenmeye başladı biz şok olduk o sırada da bebeğimizin ilk kalp atımlarını duyduk hem azar yiyip hem o heyecanı yaşamaya çalıştık kalp sesini duyduktan sonra tahlillerime baktı ve herhangi bir sorun yok dedi biz şok tabi tsh ım yüksek çıkmış tekrar bir bakın dediğimiz de aa evet bunun için dahiliyeye gitmeniz gerek onlar yazıyor ilacı dedi halbuki biz zaten ondan cevap gelene kadar gitmiştim ve ilacımı da kullanmaya başlamıştım zaten benim deneyimim bu şekilde