Damla06 Busraustb41 hayir canım karindan ultrasonla bakıyorlar bende oyle olmuştu sonra da dikisimi almışlardı
Nurr_22_22 Busraustb41 doğumdan 3 gün sonra gittim dikislerime baktı pansuman yaptı 2 ay sonra yeniden gel dedi alttan iç dikislerime baktı smear testi aldı
Busraustb41 Damla06 internetten baktığımda rahim eski boyutuna dönmüşmü diye yapılıyor yazıyordu doğum sürecimde alttan muayene çok zorlamıştı beni biraz korkuyorum o yüzden