Kızlar merhaba, benim reglim 10 gün gecikti şuanda 7.gününde kan verdim ultrasonla baktılar gebelik yok
Sancıdan ölecek gibiyim karnım sırtım çok ağırıyo göğüs hassasiyetim var adet söktürücü kullanmalı mıyım gebe olma şansım var mı acaba bilmiyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirim