Benim de 5+6. Mide bulantilari var tabi biraz da halsizlik. Ama dayancaz napalim bu minişler için. Saglikla gelsinler inşallah. Senin nasil? Benim biraz lekelenme gibi oldu geceb hafta doktor kanama alanı görmedi ama az da olsa leke var dedigim icin önlem olarak progestan ilac yazdi. Bebegin daha iyi tutunmasini sagliyormuş. Leke gecti gercekten sonra. Carsamba gunu de kalp atisi duymak icin çağırdı. İnşallah duyabiliriz saglikla