liyaveannesi Kızlar yarın şeker yüklemesi testi olacağım. Geceden yemeği keseceğim ama suyu da mı kesmem gerekiyor. Mesela sabah kalktım su bile içmeyecek miyim test yapılana kadar bilginiz var mı
gncglozclk liyaveannesi doktorum bana 1 bardak içebilirsin demişti bende içtim çünkü suya dayanamıyorum şeker yuklemesinde sekerim cıkmadı 33 haftalık tekrar aclık tokluk bakıldı yine cıkmadı 35. Haftada şekerim çıktı şaka gibi😂
gncnzl liyaveannesi gece 12 den sonra ne su ne yemek yiyeceksin demişti doktorum. Bi nevi oruç tutacaksın dedi. Sabah testi olmaya gittiğimde tüpler veren kişi az miktarda su içebilirsin ama kötü olursan dedi. Ben hiç içmedim dişimi sıktım 😅
gncglozclk Merveeecc her doktor farklı bişey söylüyor ben dayanamazdım vallaha canım içtim ben sen dayanırsan içme zaten çok kotu geçti benim seker yuklemem 1 hafta kendime gelemedim iştahım kesildi ama cok da onemli bişey yaptırın tabi benim suan sekerim var kolay gecer ıns sızın 🤲💕
Merveeecc gncglozclk ben yaptırdım benimde çıktı şekerim ama beni çok etkilemedi sadece çok acıktım 😃 o baş ağrısı yaptı biraz
gncglozclk Merveeecc beni çarptı ayy salak gibi gezdim ortada halsiz bıraktı istah kayboldu ıctım an zaten kusmaya geldım 4 kere zor tuttum kendimi 😂 gittim yattım arabada o 1 saat aralıklarla süre bitti yemek yiyim dedım mıdem aşırı bulandı cok ayran ıctım bıran once cıksın vucuttan diye 😂
An53 Şeker yüklemesi yapılana kadar su içebilirsiniz şekerli içeceği içtikten sonra su içmek yasak dendi bana
Merveeecc gncglozclk ben tüm süreyi dışarıda temiz havada geçirdim düşünmemeye çalıştım belki ondandır kanı verdiğim gibi dışarı çıktım yürüyüş yaptım tektim birde belki psikolojik olarak o etkiledi bayılırsam falan diye düşünmemeye çalıştım 😃😃
liyaveannesi Merveeecc @gncglozclk Kızlar ben bugün yaptırdım testi. Sonucum çıktı çok şükür gayet iyi değerlerim. Ama o içecek beni de mahvetti midem bulandı tansiyonum düştü sanki. Dışarı çıktım temiz hava iyi geldi