Aysusenn Hamileliğimin 29+3 haftasındayım akıntı gelmeye başladı beyaz sümük şeklinde afedersiniz hiç yaşayan varmı
Seval0Seval Aysusenn canım benim 5 haftalık bugün değil 3 gündür benden baya geliyor bide özle görülmicek kadar küçük kan geldi sanki yerleşme olabilir dedim
gizem-cbn Aysusenn normal ya bende de çok oluyor hatta ilerledikçe de artıyor özellikle çok yürüyünce ya da hareket edince geliyor beyaz beyaz
SumeyyeTpl Aysusenn benimki nerdeyse ilk haftadan beri geliyor 27+1 oldum gün içinde yorulduğumda çok fazla geliyor alıştım artk doktorlarda birsey demiyorlar bende peşini bıraktm birsey yoktur inşallah 🙄🤷🏻♀️
Aysusenn Seval0Seval Seval0Seval kendini bu süreçte çok çok rahat bırak bende senin gibiydim birde riskli bi gebelik benim çok şükür 30 a kadar bi sorun olmadı hiçbir şeyi kafama takmadım yaşamadım mı kötü şeyler yaşadım üzüldüm sonra dedim ki Aysu bebek var parçalama kendini rahat bıraktım kendimi🥹🌸
Aysusenn SumeyyeTpl SumeyyeTpl yormaya gelmiyor dinlen güzelce yorma bişey kalmadı ikimizinde doğuma 🥹🤰🏻
Gggg-12 SumeyyeTpl bende de durum aynı doktorum fitil verdi bir tane akıntıyı kesmesi için ama saf su akıntısı yani fitil almak istemedim bunun için hâlâ aynı devam
SumeyyeTpl Gggg-12 saf su akıntısı senin suyun olmasın dikkat et benimki afedersin beyaz yapış yapş birşey akntm var dedim ama doktorlar birsey demedi doktorumu değişicem bu defa bakalım o ne dicek