Busra_27_34_ Merhaba hanımlar İstanbul avicenna Gültepe Hastanesi’ne giden var mı acaba En son Aralık ayında gitmiştim iki hafta sonra tekrar muaneye gideceğim yakın zamanda gidip muane ücretleri hakkında bilgisi olan var mı acaba 😁
miranatlas Busra_27_34_ evet bende leyla hanıma 550 ye gidiyodum dün aradım sordum 800 olmus bir de doğumda doktor mesai saatinde olmazsa artı fiyat istiyorlar o yüzden farklı bir hastane araştırıyorum ben
Busra_27_34_ miranatlas ya ben cem beye gidiyorum ilk bebeğimin doğumunu orda yaptım çok memnun kaldım ama bir çok hastanede aşağı yukarı fiyatlar böyle maalesef ki 🤦giderim herhalde ben yine 9 ay sabredecegiz yapacak bişey yok her sene pırtliyor değiliz 😁🤦
miranatlas Hazalamasi Hazalamasi zamsız fiyatı normali hatırlamıyorum sezaryan 15 artı doktor mesaide değilse +6 bin istiyolardı zamla birlikte ne oldu bilmiyorum