Canım aynı şeyi 33. Haftamda yaşadım kahverengi akıntım oldu doktora gittim bir gece yatış yaptı damardan Progestan yaptılar akıntıyı durdurmak belki herkeste aynı değildir ama benim ilk hamileliğim de erken doğum olduğu için bunda da erken doğum riskim varmış istirahat edeceksin dedi şuan 35+3 evde sürekli dinleniyorum ara ara kanamam oluyor küçük lekeler halinde olabilir dedi doktorum bekliyorum ben de bakalım bebiş zamanını bekleyecek mi