Ozy GamzeCan Bende suan jiletle aliyorum ama dogum zamani cok sIkIntili olacak gibi aynanin karsisina gecmeden hepsini alamiyorum artik 😢 sancilarim suyum geldiginde acaba zaman olurmuki almaya birde dogumdan sonra bi süre alamayiz kesin jiletle
GamzeCan Kamelya demek tam tersi oluyor bende az tüy vardı cok cıkmaya basladı😂 ağdaya git doğuruncaya kadar yeter sana öyleysee😂
GamzeCan Ysmn23 yaa kıyamam😔 rahat olur canım ben cok memnun kaldım aynaya bile ihtiyaç duymadım mutlaka dene👍🏻
Aygn Ay kesin iyimi kızlar ya bu kıllar beni sınır ediyor önceden ağda ile alırdım şuan tek tüy bile koparsam canm yanıyor
GamzeCan Aygn aynen canım doğru söylüyosun ama diğer jiletler gibi bi iki seferlik değil hem de yedek baslığı da var