GamzeCan Kızlar ağda yapamayanlar için jilet önerim vaar. Jilet venüs (mor olan)gerçekten cok iyi ben göbisimden göremediğim halde bakmadan yaptım kayganlastırıcı sabunda koymuslar etrafına ıslatıp sürmek yeterli oluyor, tahriş falanda etmedi👍🏻 Gratisten 17 tlye almıstım yedek başlığıda var 👍🏻
skrsln GamzeCan nasıl 17 tl ye aldın canım ben 55 tlye aldım aynı jiletten mi bahsediyoruz indirimden mi aldın acaba 😊
Fadimeanne GamzeCan tam benlik bnim de sıkıntım o daha önce bnde boyle bı post acmıştım öneren çok oldu denicem baklm
GamzeCan skrsln olabilir canım benm aldığım mor sabun kenarları cokta güzel kokuyoo😂 25 tlydi gratis kartla 17 ye düştü
GamzeCan skrsln https://m.trendyol.com/gillette/venus-breeze-spa-kadin-tiras-makinesi-yedekli-p-103702?boutiqueId=202967&gclid=EAIaIQobChMIq5eGvJav3wIVzpIYCh27gAS4EAQYAiABEgLptvD_BwE benmki bundan canım aynı mı?😀
Tugcetokgoz skrsln canım o bıçak sayısına göre değişiyor senin kullandığın 5 bıçaklı olanıdır en iyisidir o bende kullanıyorum fiyatıda dediğin gibi nette daha uygun artık ordan alıyorum
Ebrufarid GamzeCan bende 40 liraya aldım aynısını ama beni mahvetti hep ağda yapınca afedersiniz yeni çıkanlar batıyor avı veriyor agdaya devam en iyisi
GamzeCan Ebrufarid bende ağda yaptırıyodum canm ama erken doğum riskimden dolayı yasaklanınca jilet araştırmak zorunda kaldım bundan da cok memnun kaldımm
Tugcetokgoz skrsln 😊😊 nette şuan indirimde canım 35 tl trendyolda n11 de de var hatta yanında iki tane yedek bıçak veriyor
Tugcetokgoz skrsln bende hiç pratik olmazdı şimdi hamilelikte oluyor bacaklarda sinir oluyorum ya nasıl geçecek
skrsln GamzeCan 😂 aynen canım bana da pahalı geldi biraz ama bir kere aldıktan sonra sadece başlık alabiliyormuşuz o yönden iyi daha uygun oluyor